🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی لقمان مداین
تاریخ تولد: 1400/03/21
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار لقمان مداین

فراق

لقمان مداین 04 مرداد 1402

 

آنگونه شکستم که خودم را نشناسم

سایر

خوانش: 85

سپاس: 1

بی ثمر

لقمان مداین 26 فروردین 1401

 

درمانده قله های نفسیم و عجب

تک بیت

خوانش: 227

سپاس: 0

فصل پاییز بود

لقمان مداین 09 مهر 1400

 

من اولین باری که دیدمَت

سپید

خوانش: 155

سپاس: 0

آتش خشم

لقمان مداین 01 مرداد 1400

 

آتش خشم و یا شعله نفرت بندی است

تک بیت

خوانش: 325

سپاس: 0

قربانیان عشق

لقمان مداین 31 تیر 1400

 

بیسُتون اشک های فرهاد و حوالی حجاز، پوران ابراهیم

شعر کوتاه

خوانش: 170

سپاس: 0

آخرین نوشته های ادبی لقمان مداین

نقد فیلم استاد از جشنواره فجر

لقمان مداین 16 بهمن 1401

فیلم استاد, صدای کمپین 800 زن شد!

✍️ لقمان مداین منتقد جشنواره فیلم فجر

خوانش: 175

سپاس: 0

نقد فیلم شماره 10 از جشنواره فجر

لقمان مداین 15 بهمن 1401

فیلم شماره ده، پای انگلستان را در جنایت علیه اسرای ایرانی به وسط می کشد!

✍ لقمان مداین – منتقد جشنواره فیلم فجر

خوانش: 103

سپاس: 0

نقد فیلم شماره 10 از جشنواره فجر

لقمان مداین 13 بهمن 1401

فیلم شماره ده، پای انگلستان را در جنایت علیه اسرای ایرانی به وسط می کشد!

✍ لقمان مداین – منتقد جشنواره فیلم فجر

خوانش: 349

سپاس: 0

فیلم عنکبوت مقدس با مذهبی نماهای جاهل سر جنگ دارد نه با دین!

لقمان مداین 20 دی 1401

* فیلم عنکبوت مقدس با مذهبی نماهای جاهل سر جنگ دارد نه با دین!

اهمیت رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه را گوشزد و از شان و شرافت خبرنگاران دفاع می کند!

خوانش: 159

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

تی تی فیلمی با طعم انسانیت

لقمان مداین 12 مرداد 1401

تی تی فیلمی با طعم انسانیت

✍️ لقمان مداین LoghmanMadayen

خوانش: 146

سپاس: 0