🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار لقمان مداین
لقمان مداین

فراق

لقمان مداین 04 مرداد 1402

 

آنگونه شکستم که خودم را نشناسم

سایر

خوانش: 98

سپاس: 1

لقمان مداین

بی ثمر

لقمان مداین 26 فروردین 1401

 

درمانده قله های نفسیم و عجب

تک بیت

خوانش: 241

سپاس: 0

 

من اولین باری که دیدمَت

سپید

خوانش: 165

سپاس: 0

 

آتش خشم و یا شعله نفرت بندی است

تک بیت

خوانش: 346

سپاس: 0

 

بیسُتون اشک های فرهاد و حوالی حجاز، پوران ابراهیم

شعر کوتاه

خوانش: 187

سپاس: 0

 

صدای چٍلق چٍلق نم باران

سپید

خوانش: 125

سپاس: 1

 

اندکی رنگ به بوم و دم روحی بر گِل

تک بیت

خوانش: 183

سپاس: 0

لقمان مداین

قلم

لقمان مداین 19 تیر 1400

 

این قلم ارثیه توست که با من مانده

تک بیت

خوانش: 204

سپاس: 1

لقمان مداین

چَشمت

لقمان مداین 08 خرداد 1400

 

از آسمان چَشمت، خرما بچیدم و بعد

تک بیت

خوانش: 150

سپاس: 0

 

نور آفتاب نمی آید و ماه هم به اضافه کاری

تک بیت

خوانش: 192

سپاس: 0

 

طنین صوت زیبایت قرار قلب من گشته

تک بیت

خوانش: 181

سپاس: 1

 

زانو زده اند جمع ملائک به دورت

سایر

خوانش: 217

سپاس: 1

لقمان مداین

نیستی

لقمان مداین 03 خرداد 1400

 

نیستی

سپید

خوانش: 196

سپاس: 4