🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قربانیان عشق

(ثبت: 240748) تیر 31, 1400 

 

بیسُتون اشک های فرهاد و حوالی حجاز، پوران ابراهیم
هرکجا قربانیان عشق، روایاتی ستُرگ دارند..

لقمان مداین Loghman Madaen

عید قربان مبارک

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):