🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراق

(ثبت: 262318) مرداد 4, 1402 

 

آنگونه شکستم که خودم را نشناسم
در هر اثرم نیک بدیدم تویی تو

دل کندم از آن قصه تلخی که شنیدم
آن غصه شیرین که سوزاند تویی تو

با دست خودم بار و بنت را گره بستم
تا نرم شود بیم فراقی که تویی تو

راهی شده ایم هر دو به مقصود جدایی
با زخمی پر از درد که حالا تویی تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):