🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب نوشین بامدادی را کنم یاد، ای عزیز

(ثبت: 221675) اسفند 10, 1398 
خواب نوشین بامدادی را کنم یاد، ای عزیز

 

خواب دیدم ماجرایی، واقعیّت را گواه
گر چه رؤیایی همان خوابی به دور از هر گناه

خواب نوشین بامدادی را کنم یاد، ای عزیز
ماجرایی، خوابِ شیرین، گر خیالی را نگاه

ولی اله بایبوردی

07 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1398

    سلام و درود
    جان پاکی در تن آن یار ماست
    یار پاکی کاو خریدار بلاست
    جز محبت نیست در اندیشه اش
    عاشقی باشد تمام پیشه اش

    دوستتان دارم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 11, 1398

      جان پاکتان مدام لبریز از پاکی باد

      استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌺

      یار ما ، با جانِ پاکی شد نما
      شد زبانزد بینِ خلقی او و ما

      پیشه عشقی را گزیند عاشقی
      حُبّ اویی با محبت ، برملا

      ولی اله بایبوردی

      10 / 12 / 1398

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    درود به دل پاکتان
    جناب استاد بایبوردی مهر آفرین
    پاینده باشید 🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 11, 1398

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب شریبی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌷🌸🍃

  3. سمیه صباح

    اسفند 11, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد بایبوردی گران ارج

    بیکران درودها بر شما باد.

    در پناه حق
    🌺🌺🌺
    🌺🌺🌺
    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 11, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از مهر حضورتان

      سپاس

      🌸🌸🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا