🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب های خط خطی

(ثبت: 6740) مهر 4, 1397 
خواب های خط خطی

خواب های خط خطی
انتظاری پشت خط
چشمهایی مانده در سیلاب اشک.
عصر یخبندان لبخند یه مَرد.
دختر تنهای این قرن اخیر.
فاجعه یعنی این:
قلب، زخمی از سکوت،
حرفها قندیل بسته بر دهان.
دستها اما
پر از خالی،اسیر انتظار…

#دنیا-تیموری
۹۷/۶/۳۰

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):