🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواستم…

(ثبت: 235241) دی 22, 1399 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود،
#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

خواستم شاعر شما باشم

خواستی بیش مبتلا باشم

خواستم خوب و باصفا باشم

خواستی در دلِ وفا باشم

خواستارِ تو ام.

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 22, 1399

    💐🌷💐🌷💐🌷💐

  2. جواد مهدی پور

    دی 22, 1399

    درود بر شما استاد رضاپور گرانقدرم

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر سروش قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏❤️🙏💐

    • سلام و درود و سپاس
      جناب دکتر مهدی پور گرانقدر
      💐🙏❤️💐🌷🌷🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا