🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودزنی

(ثبت: 2390) شهریور 14, 1395 

شعری بداهه

آنچه معلوم است؛ در برجام جا خوش کرده است
غصه های بعد تحریم است پشت پرده است

پشت پرده ،پشت پرده ،پشت پرده ننگ باد
بر کسانی که گمان کردند ایران برده است

درد دارد رد شوند از خون مردان خدا
چون که نادان فکر کرده گنج باد آورده است

ملت از  تدبیر ها بوده کمر خم کرده است
بس که مار هفت سر در آستین پرورده است

دست دادن های با دشمن ثمر داده ولی
خودزنی ها را برای ما به بار آورده است

#عفت_نظری

#حاج_قاسم_سليمانى
 #کمپین_محاکمه_عاملان_FATF 
#NO_To_FATF
#مدافعان_حرم
#سپاه_قدس

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. شهریور 15, 1395

  2. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1395

    پشت پرده ،پشت پرده ،پشت پرده ننگ باد
    بر کسانی که گمان کردند ایران برده است

    درد دارد رد شوند از خون مردان خدا
    چون که نادان فکر کرده گنج باد آورده است

     درود خانم نظری

    مایه فخر و مباهات شعر پاک هستید.

     در پناه خدا

    • عفت نظری

      شهریور 19, 1395

      سلام و ادب سپاس استاد عزیز

    • عفت نظری

      شهریور 19, 1395

      سلام ممنون دوست عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا