🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوناب

(ثبت: 2491) شهریور 31, 1395 

(هفته دفاع مقدس گرامی باد)

از اول نو جوانی اش تاب آورد

از جنگ کمی  خردل و  خوناب آورد 

می گفت که جا مانده ام از یارانم

هی آه کشید و ریه اش آب  آورد 

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    شهریور 31, 1395

    درودها بر شما 

    بسیار زیبا

  2. طارق خراسانی

    مهر 1, 1395

    سلام و درود

    بدون هیچ شکی این رباعی را باید یک شاهکار نامید

    در پناه خدا شاد زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا