🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خونِ تاک …

(ثبت: 7164) آذر 1, 1397 
خونِ تاک …

« به نام خدا »

 

هرگز ندیده ام ؛ « یاری » زُلال و پاک ؛

چون ؛ آبِ آتشین ، یا ؛ خونِ سُرخِ تاک !

ای ؛ « مِی کِشان » مرا ؛ وقتی اَجَل رسید ؛

در خُمره ای کنید ؛ « دَفنَم » به جایِ خاک !

 

« مهران اسدپور »

 

***************

 

مهل که روزِ وفاتم به خاک بسپارند ؛

مرا به میکده بَر در خُمِ شراب انداز !

 

« حضرت حافظ »

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):