🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابان پهلوی

(ثبت: 257707) فروردین 6, 1402 

 

با من سخن بگو
از روزهای سرد خیابان پهلوی
از دستهای ساکت راه آهن
از سرفه های خونی تجریش
از التهاب کودک تنها
در چشمگیر فرصت ناب زباله ها
با من سخن بگو
لبهای بی ترانه ی آن مرد خفته را
در چشمهای خیس و نمور پیاده رو
انبوه مادران سترون
با دختران یائسگی

 

بداهه

امیردادویی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 6, 1402

    سلام دوست عزیزم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروردین 6, 1402

      عزیز دلمی رفیق نازنین

  2. کتایون رها

    فروردین 6, 1402

    گر چه آزاد سخن نتوان گفت !! اممما

    با من سخن بگو
    از روزهای سرد خیابان پهلوی
    از دستهای ساکت راه آهن
    از سرفه های خونی تجریش
    از التهاب کودک تنها
    در چشمگیر فرصت ناب زباله ها
    با من سخن بگو !

    از چه باید گفت ؟؟
    از گرسنه طفل های بی گناه من ؟؟ یا او ؟؟
    استاد کلک زرنگارتان ستودنی سروده ای را
    خلق کرده است .
    بمانید و بتابید چون خورشید عشق و مهر و شعر
    🌺🌺🌿🌿🌹🌹

    • فروردین 6, 1402

      سپاسگزارم بزرگوار

  3. مستانه دادگر ( ماهور)

    فروردین 6, 1402

    بسبار زیبا و ارزنده 🌺🌺🌺

    • فروردین 7, 1402

      لطف شماست نازنین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا