🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیاط خیال بوسه

(ثبت: 248462) خرداد 22, 1401 
خیاط خیال بوسه

 

خیاطِ خیالِ بوسه هایم
تا دوخته یک لباسِ زیبا
در ذهنِ کبوتران عاشق
خوش کرده پَری به سوی دل وا

از شوقِ لبان باده نوشش
وان پیکر سروگونِ زیبا
بنگر که چه طرفه می نوازد
خنیاگر بزمِ حیرت آوا

ای عشوه گرانه در فراسو
بر دوش رهات خرمن مو
من بی تو نشسته با غم خویش
درگوشه ی خلوتی چه تنها

غم بی تو به تُرک تازیَ اش شاد
وقتی که تویی چه جای غم باد؟
در دوری تو همین سخن بس
در سینه چه ماتمی ست بر پا!

طارق چه نشسته ای پریشان
کاین نکته شنیده ام ز یاران
از دلبر مستِ جام بَر دست
بر خیز و بگیر کام دل را

 

 

 

 

نظرها
  1. نسرین حسینی

    خرداد 26, 1401

    درودها برشما استاد خراسانی عزیز

    قلمتون مانا ❤❤🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا