🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیالات

(ثبت: 254576) دی 15, 1401 

 

موهایم را نه!
خیالات می‌بافم…
***
به امید آمدنِ
–[تو].

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 15, 1401

    سلام لیلای عزیز

    کوتاه زیبایی ست
    اصولا اشعار کوتاه شما حرف ندارد

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. مهرداد مانا

    دی 15, 1401

    بس که سودای سر زلف تو پختم به خیال
    عاقبت چون سر زلف تو شدم سودایی …

    یاد این شعر افتادم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا