🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “خیال نگاه”

(ثبت: 248255) خرداد 13, 1401 

 

از تو که میگویم
بغض از سر و کول احساسم بالا می رود،
دریا می شود چشمهایم
و زمین گونه هایم به باران،تَر.
از تو که میگویم
صاعقه می شوند خاطره ها بر تن واژه هایم
و شعر به رسم آتش زبانه میکشد بر لبانم.
از تو که میگویم
تنهایی ام قد علم میکند برای ثانیه ها
و چقدر حوصله می خواهد این شبها
که تاب میخورد خیال نگاهت در آیینه چشمانم.

#دنیا_تیموری
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 13, 1401

    بسیار زیباست
    لذت بردم
    درود بر شما
    🌺🌺🌺

    • دنیا تیموری

      خرداد 13, 1401

      درودها خدمت شما بانو جان.
      ممنون از بدرقه نگاهتون🙏🌺🌺

  2. صفا یغمایی

    خرداد 13, 1401

    درودها بانو بسیارزیبا ودلچسب بود
    آفرین.
    🌹🌹🌹

    • دنیا تیموری

      خرداد 13, 1401

      درودها،نوشِ جان و نگاهتون🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا