🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دار اعدام

(ثبت: 251900) مهر 16, 1401 

 

دار اعدام شده است؛
شاخه‌های خشکیده
–بر پیکر درخت!

آه از برگ‌های خشکیده!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 16, 1401

    درود بانو طیبی عزیز

    ایده را بسیار دوست داشتم

    ساخت را خیلی نه هر چند ایرادی بر آن مترتب نیست و توجیه دارد

    اما من حضور سطر آخر را نه ضروری می بینم نه زیبا

    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. م . مانا

    مهر 16, 1401

    هر نهال
    نیای دار اعدامی ست
    که فردا می روید

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا