🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ سکوت

(ثبت: 262858) مرداد 21, 1402 

 

در سرم آتش عشق به لبم داغ سکوت
مثل شمعم که ز غم تا سحر میسوزم

آنچنان مشتاقم که تو را بینم باز
تا سحرگه از شوق چو شرر میسوزم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 21, 1402

    درود بانو فهامی ارجمند
    زیبا سروده‌اید.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

    • سحر فهامی

      مرداد 23, 1402

      درود گرامی سپاسگزارم 🙏🌹

  2. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1402

    در سرم آتش عشق و به لبم داغ سکوت
    مثل شمعی که ز شب تا به سحر می سوزد
    سلام
    آتش عشق و داغ سکوت چه تصویر زیبایی
    بیت دوم را با حوصله ویرایش بفرمایید
    در پناه خدا ….🌿👏👏👏🌿

    • سحر فهامی

      شهریور 24, 1402

      درود استاد گرامی سپاسگزارم از مهرتان و توجه شما🌹🌹🌹

  3. مهرداد مانا

    مرداد 22, 1402

    سلام سحر بانو
    بیت اول زیبا و تودل برو بود
    و بیت دوم را اگر ادامه ی بیت اول بدانیم ، مشکل قافیه و ردیف را باید برطرف کرد .

    • سحر فهامی

      شهریور 24, 1402

      درود مرسی از توجهتون🌱🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا