🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دامان سحر

(ثبت: 220297) دی 10, 1398 
دامان سحر

 

دامان سحر

تا که بر لطف و عطای تو نظر داشته ام
دست از هر چه بجز مهر تو برداشته ام

آسمان محرم راز است و خودت میدانی
همه شب دیده به دامان سحر داشته ام

داده ام در پی سودای تو ای عشق ببین
همه ی دار و نداری که… مگر داشته ام!

رمز و رازی کند آوازه ی شیدایی ما ؟
یا که در بارگه ات دیده ی تر داشته ام

از همان لحظه که تقدیر مرا گفت غمت
من ز پیمان تو ایدوست خبر داشته ام

شوکران غم هجر تو چسان بر تابم ؟!
زانکه از روز ازل شیر و شکر داشته ام

همچو معصومی اگر شعله به دامن دارم
شکر ایزد که از این کوچه گذر داشته ام

 

 

 

 

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    مثل همیشه زیبا و خواندنی
    قلمتون نویسا و برقرار باد
    🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌸

  2. با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    به شما یک عذر خواهی از صمیم دل بدهکارم
    به کارگاه دوم تحت عنوان واژه مقدس مادر دعوتم کردید
    که حسب الامر جناب عالی سر موقع شعری گفتم که بنا به دلایلی نشد برای شما ارسال کنم امیدوارم عذر خواهی بنده رو پذیرا باشید( البته شعر سروده شده رو هم سر فرصت مناسب با تقدیم احترام به شما، منتشر میکنم)
    اما در خصوص نظر دهی در مورد اشعار دوستان رویه عملی بنده همواره پرهیز و اجتناب بوده و هست چون خودم را حتی در حد نظر دهی ساده هم صاحب نظر نمیدانم لذا خواهشمندم بنده حقیر رو عفو کنید و معذور دارید
    امیدوارم همه ی دوستان چه در سرایش اشعار چه در نقد و نظر دهی موفق و سربلند باشند
    یا حق

  3. آسمان محرم راز است و خودت میدانی
    همه شب دیده به دامان سحر داشته ام

    چشم انتظار ….

    درودها استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌺

    نظری نیست مرا گر چه کنی لطف و عطا
    به عنایت دل ما را نتوان کرد رها

    آسمانی دل ما را نظر انداز ولی
    گر چه دانی به میان محرم رازی پیدا
    ….

    ولی اله بایبوردی

    10 / 10 / 1398

    🌿🌿🍃💐🍃🌿🌿

  4. 🌸🌸🌸لذت بردم

  5. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  6. درود بر شما استاد گرانقدر
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا