🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دانایی هنرمندان

(ثبت: 210706) خرداد 25, 1398 
دانایی هنرمندان

هنرمندان عالم چشمه خورشید را مانند
چه می پرسی ز من جانا هنرمندان دانایند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 25, 1398

    درود بر شما جناب بایبوردی عزیز💐

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 25, 1398

      سلام استاد ارجمند جناب آقای مهدی پور گرامی

      سپاس از حضور سبز با نظر زیبا …

      در پناه حق

      🌹🌸🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1398

    سلام و درود

    حضرت استاد از آنجاییکه شما خود اهل نقد می باشید عرض،می کنم مصرع دوم پیوستگی با مصرع اول ندارد و از طرفی مصرع اولی خیلی خیلی قوی ست و مصرع بعدی نتوانسته است جواب آن عظمت را بدهد .
    یقین دارم با بررسی مجدد آن شاعر توانا این مفرد به اوج زیبایی و قدرت خواهد رسید و مورد استفاده بسیاری در طول تاریخ قرار خواهد گرفت.
    چشمه ی خورشید نورافشانی می کند و می تواند انگیزه ای برای مصرع دوم باشد و پیوستکی خوبی را باعث شود .

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏🌿

  3. ولی اله بایبوردی

    خرداد 26, 1398

    سلام جناب استاد ارجمند
    اطاعت امر … سپاس از ارشاد حکیمانه تان .
    فی البداهه مصرع دوم باز سازی شد …
    هنرمندان عالم چشمه یِ خورشید را مانند
    که انور نور خودشان را به هر یک سینه تابانند
    روش سقراطی “سؤال و جواب ” تک بیتی مد نظر بود ….
    باز ممنون از حُسن اندیشه یِ زیبایتان .
    در پناه حق شادکام باشید به مهر
    🌷🌷🌸🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا