🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دبه

(ثبت: 237925) فروردین 20, 1400 

 

شعر رنگ شعار
شعار شور مثل خیار شور
در دبه های فروش
فروش رای
فروش آرا
فروش از معجزات دبه بود
دبه اما از معجزات دولت بود
که شعور این همه شور را پس می زد

شرع اما معجزه ی انتخابات بود
برای سرپوش نهادن یک باور
باور مظلوم
در جزایر لانگرهانس
مقابل هورمون درد
ترشح خوشبختی
تا بالا رفتن قند خون هرمز
خزر خشک می شود این بار
خشک از غصه ی دیابت مردم
مردم خیره به سر سبزی
سبزی تمام قد تومان ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    درود بر شما
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • مهدی محمدی

      فروردین 20, 1400

      ممنونم بانو
      درود به شما 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا