🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت و ابارتمان

(ثبت: 266243) آذر 22, 1402 

……درخت و آپارتمان..‌‌….

بجای سرو تنومند قشنگ
آپارتمان سر به فلک کشیده است
و میوه هایش
بشقاب های ماهواره شده است
و چقدر تلخ میوه های
که آدم را ناکجا آباد میبرد
درخت که بود سایه اش می‌نشستیم
آپارتمان که شد
سایه ها گم شد
اپارتمان ها دست در دست هم
دادند
و قد کشیدند تا فلک
و آسمان خراش شدند
درخت که بود
دور هم جمع می‌شدیم
آپارتمان که شد
تنها شدیم
در قوطی کبریت ها
چیدمان روی هم
باورش سخت است
که هر روز
درخت‌ها کم می‌شوند
و آپارتمانها
زیاد

سیاوش دریابار بیست و یک آذر چهارصد و دو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا