🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد بی دردی…

(ثبت: 245929) اسفند 13, 1400 
درد بی دردی…

 

دَر خودَت هَر چه جُستِجو کردی…

جُسـتِه ای غـیرِ دَردِ بـی دَردی؟

پَس نگو گریه کارِ مَردان نیست…

هَـر زَمان: گریه می کند‌ مَـردی!

مهران اسدپور

مَرد را دَردی اگر باشد خوش است
دردِ بی دردی علاجش آتش است.

مجذوب تبریزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):