🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درس عاشقی

(ثبت: 219719) دی 4, 1398 

 

از زبان عاشقان بشنو هر آنکس عود شد
شعله ای تابنده گشته و عاقبت او دود شد

دل مسیر عاشقی را از هوس رانان شنید
لحظه ای شعله کشیده و زود او مفقود شد

آن که عشقی بی ریا دارد بسان شیخ ما
آن به طور دایمی در شهر ناموجود شد

در مسیر عاشقی دل فکر سودا زد به سر
از دروس عاشقی، دلدادگی مردود شد

سال هایی عشق قلبت را به یغما برده بود
ها! چه باید کرد ای گل، هر چه قسمت بود شد

صابر ستوده

 

 

 

 

نظرها
  1. سپیده طالبی

    دی 4, 1398

    زیباست سروده دلنشین تان گرامی
    درودتان باد🌺

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹

  3. بسیار زیباستلذت بردم👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا