🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درود و تهنیت حق ، بود سزای محمد

(ثبت: 208972) اسفند 26, 1397 

جهان بپا شده محضِ گلِ لَقاي محمد
درود و تهنيت حق ، بود سزاي محمد

مَقام ذرّه چه داني؟ شكوهِ دانش و حكمت
نهـاده سر به ارادت ، ز جان، به پاي محمد

به سرسراي بزرگان ، چنين نوشـته به نامش
كه هست شأن بزرگي ، فقط براي محمد

به چشم من بنشيني ، از آن عيان تو ببيني
كه جانِ هر چه مَلّك بوده در ثناي محمد

به غم نشسته بگو هان،كه دوستدار علي را
ز شام غم برهاند ، يقين دعاي محمد

صفاي مروه چشيدم نبود هر چه كه ديدم
قسم به سوره ي طارق، بِه از صفاي محمد

 

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 27, 1397

    زیبا و به کمال است، درود🌺

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 2, 1398

    درود استاد خراسانی
    زیبا سرو ده اید 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا