🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغی زیباست

(ثبت: 2449) شهریور 23, 1395 
دروغی زیباست

آنکه می گفت منم یار ،دروغی زیباست

عاشقت هستم و دلدار ،  دروغی زیباست

پیش لبخند کسی…، خم نکنی قامت دل

خنده را راست مپندار ، دروغی زیباست

زاهد پاک سرشتم به من آرام  سرود

وعده ی صوفی مکار ، دروغی زیباست

بی گنه …، گاه بباید که گنه کار شوی

اعتراف از پس انکار ، دروغی زیباست

راز خود فاش مکن نزد سکوت دگران

چون نگهداری اسرار ، دروغی زیباست

 زده منصور انالحق ، که تو بیدار شوی

غیر این گفته از آن یار ، دروغی زیباست

غزل طارق ما خواندی و گفتی :عالیست

دل من گفت : که انگار ، دروغی زیباست