🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ…

(ثبت: 237095) اسفند 24, 1399 
دروغ…

هر که از هجران شکایت می کند یعقوب نیست

هر که در ظاهر صبـوری می کند ایوب نیست

با بصیرت میشـود آسـان دورویان را شناخت

هر دروغی را حقیقت فرض کردن خوب نیست.

 

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):