🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درون پیله

(ثبت: 236152) بهمن 25, 1399 

روزگاری ست، روزگارم نیست

روزگاری که هست، یارم نیست

همچو کِرمی درون پیله، من ام.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    بهمن 25, 1399

    درود بر شما
    🌷💐🌺

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا