🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در آغوش تو خواهم مرداین را شرط می بندم

(ثبت: 1271) فروردین 31, 1395 

در آغـوش ِ تو خواهـم مُـرد، این را شرط می بندم

عـزیـزم! دوستـت دارم، کنارت شـاد و خرسندم

به روی خنــده هایت بنــده هرگز در نمــی بندم

من از شیــرینـی ِ رفتـار ِ تـو فهمیــده ام ایـن را

چـرا یک لحظه از دیـدار با تـو، دل نمـی کندم!

از اقیانــوس ِ چشمـانت بنـوشان قطـره ای من را

خمار ِ دیـدن ِ روی گلت هستم، حسابی آرزومندم

تصــور مـی کنی این التماس ِ من دلیلـش چیـست

تو مثــل ِ ماجــرا هستـی، اگر باشــی نمی گنــدم

خبـرهای ِ بـدی را این و آن همــواره می دادند،

اگـر هــم بشنــوم از تــو، بیفتـــد بـازهــم قنــدم

فقط یک بار ِ دیگر هم شـده، من را پـذیرا بـاش

کـه دنـدان ِ طمــع را همچــو عقـل و آسیـا کندم

پس از آن نیستـم شرمنـده ی ِ قـول و قـرار ِ خـود

در آغـوش ِ تو خواهـم مُـرد، این را شرط می بندم

دانشگاه شهید بهشتی

شهر زیراب سواد کوه

۲ ساعت مانده به صبح جمعه

۲۳/ ۴/ 1391

نظرها
  1. سحر جهانی

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام و درود محضر استاد لطفی  گرانمهر 

    واقعا غزل  پرعشق وزیبایی  بود ………..   

    خیلی لذت بردم. 

    در محضرتان می آموزم ……….

    یاحق

  2. مينا امينی

    اردیبهشت 1, 1395

    مرحبا استاد 

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1395

    درود بر حضرت استاد لطفی

    عیدتان میارک

    مانند همیشه زیبا و فاخر سروده اید.

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………

  4. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام و عرض ادب استاد ارجمندم

    بی نهایت زیبا بود

    لذت بردم

    می آموزم در محضرتون

    درود بر شما

    عیدتان مبارک

  5. محمد یزدانی"جوینده"

    اردیبهشت 1, 1395

    سلام و عرض ادب هنرمندفرهیخته جناب استاد محمدرضا لطفی
    اشعارتان یک به یک

    زیباست زیباست زیباست سپاس

  6. سلام جناب لطفی بزرگوار

    میلاد مولا علی و روز بزرگ پدر راخدمت جنابعالی تبریک عرض می کنم

    شادیها را برایتان آرزومندم

  7. مينا امينی

    شهریور 7, 1398

    چقدر حضورتان را کم داریم…
    🌹🌹🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا