🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در تسبيح

(ثبت: 264341) مهر 10, 1402 
در تسبيح

 

در ترافیک شکیب افکن و دودادود تهران

و هر ماتم آرای مانند آن

قدری حق می دهمت انسان!

که گم کرده ره باشی و بعد از آن هم پشیمان

اما در کوهستان، پل زمین و آسمان

در میان نغمات بی فریب چوپان

بویژه گاه نیایش “وارش” و “آیش” و ”
لَلِه وا” و جان

نمی شود که نباشی شبنم حق که نباشی جانب جانان

منظره، “هووَّه!” در تسبیح است

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 10, 1402

    درودها بر شما
    ♤♤♤
    💐👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا