🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در خرابات…

(ثبت: 217396) آبان 13, 1398 
در خرابات…

«به نام خدا»

باده نوشان رفیق و همدَردَند
در مَثَل مَردُمی جوانمردند
پس چرا در میانِ آنان هَم…
عده ای نارفیق و تو زَردند؟

«مهران اسدپور»