🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در خیال

(ثبت: 224512) فروردین 9, 1399 
در خیال

 

همه شادمانی دل ، که تو در خیال هستی
کرونا خیال کرده، که تو را ز من گرفته!

8 فروردین 1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 9, 1399

    به امید روزی

    کرونا را شکست بدهیم

    سلام

    استاد ارجمند

    پایدار بمانید و جاودان

    تقدیمی : 🌸

    کرونا ! بلای جان را ، بدهی شکست ، جانا
    به اصول طب گر آگاه چو رعایتی تو تب را

    به دهان و چشم ، دستی نزنی ، رها ،ز بینی
    به سلامتی کنی فکر ، که جدا ز خلق ، هر جا

    ولی اله بایبوردی

    09 / 01 / 1399

    🍃🍃💐💐🌿💐💐🍃🍃

    • طارق خراسانی

      فروردین 9, 1399

      سلام و درود بر یار همیشه حاضر در صحنه ی عشق

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. حامی شریبی

    فروردین 9, 1399

    تو
    که
    لهجه ی باران را
    میدانی
    و
    سالهاست به زبان
    دریا
    حرف میزنی
    تشنگی …
    مصداق کدام
    پرنده است

    حامی شریبی

    درودتان با د جناب خراسانی
    گرامی 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 9, 1399

      درود بر جناب حامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  3. مینا یارعلی زاده

    فروردین 9, 1399

    به به! به دلم نشست
    درود بر بابای خوبم
    🌹🌹🌹❤🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 9, 1399

      سلام بر عزیز بابا

      خب از دل بر آمده بود

      سپاس از حضور پرمهرت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    درودتان استاد خراسانی عزیز❤️🙏
    در پناه خدا، تندرست و پیروز باشید🌹🌹🌹

  5. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    درود و ارادت
    ◇◇◇◇◇
    جناب طارق خراسانی
    استاد من
    ••▪︎▪︎▪︎••
    آرزوی سلامتی و شادکامی تان را دارم

    ♡♡♡♡

    گل سرخ نو بهاری به ترانه های امید
    که نسیم عطر ز مهربانی تو انجمن گرفته

    🌺🌿🌺🌿

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 9, 1399

    درود ها استاد خراسانی
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا