🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در روز میلاد دختر عزیزم (ثنا جان) با عشق تقدیم می شود…

(ثبت: 242838) آبان 24, 1400 
در روز میلاد دختر عزیزم (ثنا جان) با عشق تقدیم می شود…

 

در روز میلاد تو دختر عزیزم (ثنا جون) با عشق تقدیم می شود.

چقد قشنگه امشب ، شب تولد تو
تو خونه شادن امشب فقط به خاطر تو

خوش اومدی ثناجون به زندگی تو دنیا
الهی که عروس شی عروس خوب و زیبا

بیا شمعارو فوت کن آرزوهات جور بشن
ناخوشی ها گم بشن از تو دلت دور بشن

آرزو کن که امسال غصه و غم نباشه
تو جمع این عزیزان یه دونه کم نباشه

زندگی ی تو ای گل با دلخوشی شروع شه
خنده ی ناز خورشید از تو چشات طلوع شه

دخترا واسه بابا فرشته امیدن
عزیز مامان شدن به این دلا رسیدن

از تو دلای بابا ترانه ای رسیده
باز ماه آبان شد و بهانه ای رسیده

دلم پر از ترانه واست همیشه جوره
اسم تو لای شعرام پر از عشق و سروره

دختر مهربونم تولدت مبارک
ثنای خوش زبونم تولدت مبارک

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای ( نوپا)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا