🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در شرق دلم نشسته ماهی

(ثبت: 2979) آذر 29, 1395 
در شرق دلم نشسته ماهی

در شرق دلم نشسته ماهی

کز غرب کنم ورا نگاهی

رقصیده به صحنِ چشمِ جانم

بردیده بماندم الهی

16 اردیبهشت 1393