🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

(ثبت: 232827) آبان 4, 1399 

 

در شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

یک نفر در غربت زندان گرفتار است یابن العسکری
پای در زنجیر و محو دیدن یار است یابن العسکری

ای طبیب حاذق دلخستگان در گوشه ای از سامرا
سرور آزاده ای از درد سرشار است یابن العسکری

در جوانی زندگانی را به پایان می رساند با ستم
سینه اش لبربز رمز و راز و اسرارست یابن العسکری

آرزو دارد ببیند چهره ات را ای عزیز فاطمه
امشبی را تا سحر هشیار و بیدارست یابن العسکری

خون جگر گردیده با زهر هلاهل رهنمای شیعبان
خرمنی از شعله و آه شرر بار است یابن العسکری

خون دل از دیده می ریزد به یاد سرور لب تشنگان
گاه مجنون ابوالفضل علمدار است یابن العسکری

کربلا و کوفه آتش می زند جان و دلش را چون بقیع
گاه گریان از در و دیوار و مسمار است یابن العسکری

کاش می شد جان بابایت بیایی همره آدینه ای
بیدلان را در حضورت حرف بسیارست یابن العسکری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 4, 1399

    السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

    سلام و درود
    و ارادت ❤️🙏

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 4, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بهره بردم
    طیب الله انفاسکم
    🌹🌷🌷🌺🌸💐💐💐
    آجرک الله یا صاحب الزمان(عج)
    🌹🌷🌺🌸💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 5, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹سلام و درود

  4. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1399

    سلام و احترام جناب معصومی عزیز استاد گرامی

    عالی و آسمانی سرودید

    مأجور باشید

    بهره مند شدم از شعر پاکتان

    💐💐🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا