🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در طلب یار

(ثبت: 254835) دی 21, 1401 

 

امید به صبح دگری در طلب یار
تا باز بگردم به هواخواهی تکرار

پیوسته تکاپوی ز رد نفسش را
هر بازدم از او که نشانی شده بسیار

ای باد موز تند به هر جا که نشسته ست
چون در پی او ماندگی بو ست که ابزار

ای خاک مپوشان اثر رد قدم ها
تا گم نکنم گام دو پای تن دلدار

باران مزن این جاده دور شدن را
بارش مکن ای ابر، مگر لحظه دیدار

طوفان مشو ای باد که از گرد و غباری
بر خیزد و در راه کند دیدن ما تار

تاریکی شب را که نه مهتاب بتابد
این جستن یک گم شده از یار که دشوار

 

سروده شده توسط ادریس علیزاده
تاریخ بیستم دی ماه ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 21, 1401

    درود بر شما جناب علیزاده گرامی

    با احساس پاک سرودید

    زنده باشید

    💐🌿🙏👏👏👏🌹

  2. سیاوش آزاد

    دی 21, 1401

    سلام موفق باشید

  3. سلام و درود و خدا قوت

  4. درود بر شما
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌷🌷

    • و نیز درود بنده رو پذیرا باشید با امید به کسب بهترین ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا