🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ادریس علیزاده

میله‌های استخوان یک قفس فرسوده است

سینه‌ام عمری درونش از نفس، غم بوده است

غزل

خوانش: 80

سپاس: 4

 

ای دل بیچاره، گردی از غم آزاد یقین

غزل

خوانش: 61

سپاس: 0

 

مردمی عاصی ز هر بیگانه ای

خوانش: 75

سپاس: 1

 

بغض های کهنه اش آرام نیست

خوانش: 72

سپاس: 0

تعداد نظر: 10

 

در درون سینه ام سرگشتگی ست

خوانش: 56

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

افسوس من از رفته ی عمرم

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

تحمل کن دلم ، خود را نباز

خوانش: 84

سپاس: 0

تعداد نظر: 8

 

از خنده بر لب داشت دائم این وطن، ایران ما

غزل

خوانش: 81

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

من از گمشده احکام عدالت، رو به شعر آورده ام

غزل

خوانش: 54

سپاس: 0

 

پاک از یاد همه رفت چه زود

چهارپاره

خوانش: 55

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

یک مادری که غمخوار، تنها و دل شکسته

مثنوی

خوانش: 71

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

باغ و بستانی تجسم کن بدون باغبان

غزل

خوانش: 53

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

نه خاک مانده آن من ، نه خانه ای

نه قلب پاک و نه قرار عاشقانه ای

غزل

خوانش: 73

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

ادریس علیزاده

ترس مطلق

ادریس علیزاده 31 اردیبهشت 1402

 

آدمی تا زنده باشد ، از اثر دارد نشان

غزل

خوانش: 78

سپاس: 0

 

روزی آید که گلهای پرپر جان بگیرد

غزل

خوانش: 61

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

جرعه ای مهر تو را نوش، مرا سیر کند

غزل

خوانش: 92

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

من‌ به جز این ره مختوم به کاشانه تو

غزل

خوانش: 50

سپاس: 1

 

در جوانی، جنب و جوش ما مهیا می شود

غزل

خوانش: 70

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

ادریس علیزاده

مرغ آرزو

ادریس علیزاده 12 اردیبهشت 1402

 

با پر کشیدن انبوه لاشخوران

چهارپاره

خوانش: 60

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

آسمان شهر بی بارانی ام

خوانش: 62

سپاس: 2

تعداد نظر: 6