🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در غم

(ثبت: 244959) بهمن 11, 1400 

 

غمگین ام
بسیار غمگین ام
بقدری که نمی دانم
به کدامین غمم
بیاندیشم
و شرمنده ام
تاب نیاوردم و آب نبودم
و در غم خودم سوخ… تم
و میهنم در غم
می… گداخت.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

شعر سروش:
آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو
و تا حدود زیادی، جامع قالب های
دوبیتی، رباعی، مسمط، مستزاد، نیمایی، سه گانی، پریسکه و سپید.

سروش، گونه ای برای بهترین سرایش های کوتاه با تنوع فراوان و زیرگونه های بسیار است که تلاش می کند نگاهی نو و زبانی تازه را به سرایش درآورد.
در سروش معمولا همه یا بیش تر لَخت های غيرپایانی همقافیه اند اما لَخت پایانی بصورتی متفاوت می آید
(توضیحات و نمونه سروش های بیش تر را با جستجوی اینترنتی می توانید مشاهده بفرمایید).

لطفا در گسترش این گونه ی تازه و توانمند، مددکار باشید!
فراوان سپاس

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درودها بر شما استاد
    قلمتان نویسا، موفق باشید
    @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1400

      سلام و درودها و سپاس ها یتان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمد حسنی

    بهمن 11, 1400

    درود ها بسیار زیبا🌹

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 11, 1400

    سلام
    غمگینم
    بسیار غمگینم
    به قدری که نمی دانم
    سوختم
    می گداخت
    غمگین نباشید
    اسطقس وطن پر استقامت تر و محکم تر از این حرفهاست

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1400

      سلام و درود، خدا کند!
      و البته، لیس الانسان الا ما سعی.
      نمی توان بدی و بی نظمی و بی عدالتی کاشت و
      خیر درو کرد.

  4. کمال کمالی

    بهمن 11, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیباست و دوست داشتنی

    تقدیمتان

    از دی نگويمت ،
    كه چوغوغا نمودو رفت
    بهمن ،
    تمامِ هستی ما را به آب داد !
    ارادتمند

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا