🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در قالب سروش(4)

(ثبت: 219525) آذر 28, 1398 

بادها، پیک های خندان اند/
ابرها، مژده های رحمان اند/
و کسانی که مهرباران اند…/
میهمان های نازنین داریم.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 28, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    🌷🌷🌷🌷

  2. مينا امينی

    آذر 28, 1398

    با آرزوی موفقیت های روزافزون بزرگوار💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    آذر 28, 1398

    درود و سپاس از التفات شما بزرگواران 🙏🙏🙏

  4. علی معصومی

    آذر 28, 1398

    درود ها بر شما
    جناب رضا پور نازنین
    مهربانی و لطف خدا یارتان

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌷🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 28, 1398

      درودها و سپاس ها جناب معصومی عزیز🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷
      امیدوارم که بیش از پیش با طبع زیبا و دلارایتان در راه تازه ی سرایش سروش و سه گلشن، مددرسان باشید!
      یاعلی🙏

  5. محمد خسروی فرد

    آذر 29, 1398

    درود بر شما
    💐👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا