🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در موج نگاهت، عاشقانه خواهم رقصید…

(ثبت: 527) دی 19, 1394 
در موج نگاهت، عاشقانه خواهم رقصید…

اگر باد،

مخالفِ پروازم  وزد

و تمام جهان،

بر ایستایی ام برخیزند

بی هراسی،

در موج نگاهت،

عاشقانه خواهم  رقصید…