🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مکتب ادبی نورگرایی

(ثبت: 260921) خرداد 25, 1402 
در مکتب ادبی نورگرایی

گَرد با آب، باز، بازی کرد

باز، پسماند بر طبیعت پاک

دست برد و زبان درازی کرد

و کسی و خسی به کمان آرش خندید و به استواری رستم

و به مهری که سینه به سینه رخشید و دلنوازی و سرافرازی کرد

هیچ رنگ قرائتش بویی از خدا نداشت

باد بر او دلیرتازی کرد

باز، روز آمد؛ نوروز آمد‌؛ نور آمد

یا الله

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا