🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست جلّادان چو ضحّاکی ولی

(ثبت: 251828) مهر 15, 1401 

 

سروری از آن کسی شد با کلاه
امر معروفی کند دور از تباه

گر چه آشوبی به پا در خطّه ای
دست افرادی به اوباشی گناه

ناحقی را حق عیانی در دیار
هر چه اموالی به غارت بی سپاه

گوشه ای افتاده بینی زیر پا
بی گناهی خورده زخمی بین راه

دست افرادی خدانشناس ها
راه اندازی به آن سمتی نگاه

بی کفن افراد بینی رو زمین
برکه خونی پر دما همچون میاه

وای بر ما در دیاری پیله ای
در درون جوشاب دیگی رو سیاه

دست جلّادان چو ضحّاکی ولی
مرگ را رؤیت بخاطر جیفه جاه

 

ولی اله بایبوردی

12 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    مهر 15, 1401

    درودتان استاد بایبوردی گرانقدر🌹

    زیبا و به روز ، سبز بمانید و مانا🍃🌿🍃

    • سلام

      تشکر .

      تقدیمی : 🍃

      سبز و خرّم باد مانا بین ما
      با بخیری روز زیبایی نما

      بس گرانی قدر را داند کسی
      مونسی باشد که همراهی مرا

      ولی اله بایبوردی

      15 / 07 / 1401

      🌿🍃💐🍃🌿

  2. سلام

    تشکر از همراهی تان

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌷

    با جهان بین جام گشتی آشنا
    هر چه خواهی رؤیتی در آن دلا

    ای بزرگی را زبانزد بین ما
    با سحر خیزی دل انگیزی نما

    ولی اله بایبوردی

    15 / 07 / 1401

    🌹🌷🌺🌷🌹

  3. فریبا نوری

    مهر 15, 1401

    دیگی رو سیاه

    درود جناب بابیوردی گرانقدر

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا