🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 "دست غم"

(ثبت: 2027) تیر 31, 1395 

دلتنگ که باشی 

پر بغض!

پر حرف!

خاموش اما پر درد،

گریه جان می گیرد

در میان

رگ آبی تنت

و تپش های نگاهت 

پی یک بغض غریب

می چکد

بر تن پر درد زمین،

دست جادویی غم

می گشاید در تنهایی را

و ” سکوت ” میکشد

واژه را 

بر لب پر قصه تو…

ماهک-95/4/27

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):