🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعا کنیم

(ثبت: 259616) اردیبهشت 31, 1402 

🙏دعا کنیم🙏

وقتش رسیده است که قدری دعا کنیم
بی خود ز خود شویم و خدا را صدا کنیم

عمریست گرم کار گناهیم و اشتباه
باری بیا که توبه ز کار خطا کنیم

ما دل سپردگان به پوچی این جهان
یکباره دل به عشق خدا مبتلا کنیم

در محضر خدای جهان جمله بی ریا
عاشق شده به عشق خدا اکتفا کنیم

عمری گران گذشته کنون وقت آن شده
کاری برای جلب رضای خدا کنیم

ما خفتگان به بستر و آغوش روزگار
بیدار یار گشته و شوری بپا کنیم

وقتش رسیده است که قدری دعا کنیم
خود را ز هر چه غیر خدایی رها کنیم

 

اصغراسلامی مُشکنانی
www.asghareslamimoshkenani@yahoo.com

moshkenaniha.blogfa.com

​​​​​​

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا