🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر

(ثبت: 241360) شهریور 1, 1400 
دلبر

 

بوی تو پیچیده در آغوش من
موج زند هوی تو در گوش من
شور تو شیرینی اندیشه است
شور تو چون قند شده نوش من
عهد ازل بار امانت به کسان داده‌اند
خوشتر از آن ریخته بر دوش من
های و هوی خلق پریشانی است
دفتر من پر شده از صحبت خاموش من
برق نگاه تو که بر خرقه و خرمن فتاد
همچو می ریخت بر اندیشه‌ی پرجوش من
چون که رخت همچو می صاف بود
هیچ نگردد رخ سرخ تو فراموش من
خاطر من غنچه‌‌‌ی نشکفته‌ی تو ساز کرد
عارض تو سرخ شد از بوسه گل نوش من
شکر خدایا که رقیبان پی رنگ اند و بو
چون که ندیدند کسان دلبر گل پوش من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 1, 1400

    درود بر شما🌷

  2. طارق خراسانی

    شهریور 1, 1400

    سلام

    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا