🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همراه

(ثبت: 253861) آذر 20, 1401 
همراه

 

همراه شبنمِ روی رخت، منم
بر قطره‌های اشکِ تو پیدا، فقط منم

من گفته ام؛
برای عاقبتم
بوسه ای بس است
گر عافیت طلبم
لب، گزان، منم

گر حاجتی طلبم؟
کی روا شود؟
لب نوش می شوم؟
یا که من از هوش می شوم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    درود بر شما 💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا