🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلخوش به واژه ها

(ثبت: 247049) فروردین 26, 1401 

بسم الله الرحمن الرحیم

نخستین شعرم در سده ی 15 کوچنمای خورشیدی، سروشی به نام “دلخوش به واژه ها”:

بی صدا، نای تارها ماند و

روی هر دوش، بارها ماند و

کارمان در شعارها ماند و

باز هم تاب دارها ماند و

ساده، دلخوش به واژه هایی چند.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 26, 1401

    درود
    شعر زیبایی است
    🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    فروردین 27, 1401

    درودها بر شما
    جناب رضاپور نازنین
    🍃🌹🍃🌹🍃👏👏👏
    کی کنم از دلم فراموشت
    کی بگیری مرا در آغوشت
    کی بگیرم صفایی از دوشت
    کی دهی وعده بر و دوشت
    کی شوم بیقرار و مدهوشت
    کی؟ کجا؟ نازنین! حواست هست؟!
    ◇◇◇

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 28, 1401

      درودها و سپاس ها یتان
      جناب معصومی عزیز

      بسیار زیبا
      طاعات و عبادات تان قبول درگاه حق،
      روزگار تان سرشار از نور و زیبایی
      🍃🌹🍃🌹🍃💐💐💐🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا