🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم آرام تو را می خواند

(ثبت: 13859) بهمن 15, 1397 

دل گرفتار تو شد ، هر چه خدا می خواهد
رفت و در کار تو شد ، هر چه خدا می خواهد
این مهم نیست که مردم چه بگویند ، به سر
شوق دیدار تو شد ، هر چه خدا می خواهد
«
به نفس های گره خورده.
به آغوش دعا
دلم ،
آرام تو را می خواند
این مهم نیست چه حجم از گل سرخ
باید از دیده فرو ریخت به دامان زمین
کفش هایم غزلی ساخته اند
آسمان را حتا
تا رسیدن به تو ،
باید پیمود

 

 

طارق خراسانی

13 بهمن 1397

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 15, 1397

    درود بر شما
    لطیف و زیباست
    لذت بردم
    قلمتان سبز@};-=D>

    • طارق خراسانی

      بهمن 15, 1397

      سلام و درود به دختر شاعرم

      سپاس از حضورت

      در پناه خدا @};-

  2. فاطمه اکرمی

    بهمن 16, 1397

    سلام و درود مهربان استاد
    سلامت باشیدو برقرار
    واقعا زیباست
    هر چی خدا می خواهد
    انشالله که خدا بهترینها رو براتون بخواد
    @};-@};-@};-@};-

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1397

      سلام به خواهر عزیزم
      خانم اکرمی

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا@};-

  3. بهمن 16, 1397

    سلام و درود استاد

    به به بسیار زیبا سروده اید

    پایدار باشید بزرگوار@};-@};-

  4. مازیار نژادیان

    بهمن 16, 1397

    درودها جناب خراسانی

    شعری در نهایت پختگی و ظرافت را میهمان قلم شما بودم امید وارم هماره در پناه مهر یزدان پاک تندرست و نویسان باشید@};-@};-@};-@};-@};-@};-

    • طارق خراسانی

      بهمن 16, 1397

      سلام و درود بر استاد نژادیان گرانمهر

      سپاس از حضورتان

      در پناه خدا@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا