🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلِ خوش نیست

(ثبت: 2858) آذر 4, 1395 

دیگرازخنده‌خبرنیست که نیست 
از دلِ شـــــــاد اثــرنیست که نیست 
شد عـــذابِ همه بسیــــار چـــو کوه 
روزِبی‌خونِ‌جگرنیست که نیست 
حالِ خوش٬ نیّتِ خالص ٬دلِ پاک 
دردعاهایِ سحـر نیست که نیست 
همچو اکسیــــر شــــده بنـــــده‌یِ پاک 
صورتِ مثلِ قمــرنیست که نیست 
هست‌شرمنده‌که‌جیبش‌خالی‌است 
دستِ پُر٬بهـرِ پدر نیست که نیست 
مــــــرگ نــــــزدیک شَــــــوَد روز به روز 
وای بر ما که مَفَرّ نیست که نیست 
بهــــــــرِ ایــــــن غمـــــــزدگان هـــر لحـــظه 
خالی‌از اشکِ‌بَصَــرنیست که نیست 
همه ٬ مشغـــــــول به احـــــوالِ خودند 
رَحْمْ مطلوبِ بَشَر نیست که نیست 
بـهـــــرِ دلجـــــــــوئی مسکیـــــن و یتیــــــم
زِ ســـرِ لطف نَظـــــَر نیـست که نیـست 
حــــــــامی غمــــــزده را در ایـــــن وضـــــع 
شعرِ نابی‌چـو شِکر نیست که نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. سلام یاران پیروزمند از این که رخصت ورودم  به این جمع گرم با تبریک روز تولدم همراه گردید بسیار خوشحالم و از مدریت محترم این موسسه متشکرم

    فرهنگی ادبی هنری

نظرها
  1. درود بر شما جناب حسنی

    زیبا سرودید

    • سلیمان حسنی

      آذر 7, 1395

      سلام سرکارخانوم:لطف فرمودید.سپاسگزارم ازشما

  2.  درود سلام صبحتان بخیر و  خوشی   نوشیدم از زلال اندیشه شما زنده باشی عزیز

    • سلیمان حسنی

      آذر 7, 1395

      سلام سرورارجمند:روزگارتان خوش.سپاسگزارم ازلطف حضرتعالی

  3. جناب حسنی ارجمند

    درود بر شما

    • سلیمان حسنی

      آذر 7, 1395

      سلام وسپاس برشما:درپناه خدا پاینده باشید.

  4. طارق خراسانی

    آذر 6, 1395

    سلام و درود

    از درد سرودن هنر و بصیرت می خواهد

    آفرین یر شما

    به این شکل فکر می کنم بهتر باشد.

    شعرِ نابی‌ شِکرین  نیست که نیست

    یا

      شعرِ نابِ  شکرین  نیست که نیست

    در پناه خدا

    • سلیمان حسنی

      آذر 7, 1395

      سلام استادگرامی:ازلطف جنابعالی ممنونم.همواره سلامت وشادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا