🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلیلی برای تو

(ثبت: 3829) فروردین 22, 1396 

خورشید و تابستان

گرمای ناب ماندن

کودکی هایم را می شوید

با سطل آبی در دست

چه زیباست-

احساس امروز

 قرارم با گرمای خورشید

 درخنکای خاطرات

دلیلی برای تو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فاطمه اکرمی

    فروردین 24, 1396

    سلام و درودها گرامی 

    زیبانگاریتان ماندگار

    • بهزاد سطوتی

      فروردین 24, 1396

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت محضر شریف بانو اکرمی ارجمند و عالی تبار

      بسیار سپاسگزارم از افتخار حضور بسیار زیبایی که به این حقیر دادید

      در جمع خوبان می آموزم