🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل اگر خون است خون خوارش مکن

(ثبت: 1312) اردیبهشت 4, 1395 
دل اگر خون است خون خوارش مکن

 

دل اگر خون است خون خوارش مکن

مأمن عشق است، بیمارش مکن

خار بر دل زد اگر خواری، به صبر

خار بیرون آور و خوارش  مکن

دیو در تو خفته با بانگِ طمع

خفته دیوی را که بیدارش مکن

نفس دونی از مَرَض هُشیار شد

گر سلامت خواهی، هُشیارش مکن

پادشاهِ بی نیازِ دل پیِ نانی مبر

او بزرگ است کوچک و زارش مکن

30 اردیبهشت 1392 طارق خراسانی

 

 

 

 

نظرها
  1. سحر جهانی

    اردیبهشت 7, 1395

    با سلام ودرود محضراستادبزرگوارم 

    جناب آقای طارق خراسانی ……….

    غزلی بسیار زیبا ودرخورتحسین ،

    مثل همیشه              

    سایه تان مستدام ……….

    یاحق 

  2. حسن بن یباره

    اردیبهشت 7, 1395

    سلام

    درود بر شما

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 7, 1395

    درود بر شما پدر ارجمندم

    بسیار زیبا و دلنشین بود

    رقص قلمتون ماندگار

  4. محمد اشکان رجبی

    اردیبهشت 7, 1395

    تا مادامی که عشق است زندگی هم هست …وقتی خودت رو ضعیف میکنی و دل از عشق وجودت بر میداری باید منتظر تاوان دل کندن از وجودت  و داشته باشی چرا که نفس منتظر لحظه ای غفلت از خودت هست … مهم نیست کجاییم و چه میکنیم و در چه منسبی مهم اینه هر کجا هستیم تنها انسانی باشیم سر شار از مهر و دوستی و لحظه ای فراموش نکنیم چه میکنیم در حق خود و دیگران …… دورد استاد عزیز 

  5. مينا امينی

    اردیبهشت 10, 1395

    درودهااااااا استاد مهرباانم

  6. مينا امينی

    اردیبهشت 10, 1395

    إ قبلا نميشد ازتلفن  همراه نظر داد اون نظر رو هم امتحانا فرستادم

    ازينا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا