🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل داده ام و به عشق افطار لبت

(ثبت: 209991) اردیبهشت 28, 1398 

دل داده ام و به عشق افطار لبت

مهمان شده ام به صحن دربار لبت

وصف رطب لبت شنیدم زین رو

این دل،یک ماه،مانده در کار لبت

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    درودها بسیار عالی بود

    عمیقا کیفور شدم

    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود بر شما شاعر بزرگوار
    بسیار زیباااااا
    احسنت

    موفق باشید و در پناه خدای مهربان
    غمت بر باد آمین
    👏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸

    • درود جناب فلاحی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      برقرارباشید
      خداوندپشت وپناهتان

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام به یار غار
    سید علمدار عشق

    به به
    جان تازه ای به ما دادی
    عالی بود

    در پناه خدا 🌿🙏

    • درود جناب استاد طارق عزیز وارجمند
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      ازدیداردوباره نظر حضرتعالی بسیارمشعوف گردیدم
      سرافرازباشید درآستان حضرت حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا